Критерії оцінювання мультимедійної презентації
Повнота
розкриття теми
|
Тема розкрита
|
3
|
Тема розкрита частково
|
2
|
|
Тема не розкрита
|
1
|
|
Розуміння
завдання
|
Точне розуміння завдання
|
3
|
Використані матеріали мають безпосереднє відношення
до теми
|
2
|
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми
|
-1
|
|
Виклад
матеріалу
|
Логічний виклад матеріалу
|
3
|
Порушення логіки
|
-1
|
|
Відсутність логіки
|
-2
|
|
Уміння
аналізувати і структурувати інформацію
|
Висновки аргументовані; всі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно
|
3
|
Частина інформації неточна або не має прямого
відношення до теми, але є спроби проаналізувати інформацію
|
2
|
|
Випадкова добірка матеріалу, інформація неточна або
не має відношення до теми; неповні відповіді на питання
|
-2
|
|
Своєчасність
підготовленої підсумкової роботи
|
Робота виконана і здана вчасно
|
3
|
Робота виконана з невеликою затримкою
|
2
|
|
Інформація
про використані джерелах
|
Вказані
|
3
|
Вказані частково
|
1
|
|
Не вказані
|
-1
|
|
Стиль роботи
|
Дотриманий єдиний стиль
|
3
|
Спостерігаються деякі порушення дотримання стилю
|
2
|
|
Не дотримано стиль
|
-1
|
|
Граматичні
помилки
|
Відсутні помилки з точки зору граматики, стилістики,
орфографії
|
3
|
Критерії оцінювання буклета
Повнота
розкриття теми
|
Тема розкрита
|
3
|
Тема розкрита частково
|
2
|
|
Тема не розкрита
|
1
|
|
Розуміння
завдання
|
Точне розуміння завдання
|
3
|
Використані матеріали мають безпосереднє відношення
до теми
|
2
|
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми
|
-1
|
|
Виклад
матеріалу
|
Логічний виклад матеріалу
|
3
|
Порушення логіки
|
-1
|
|
Відсутність логіки
|
-2
|
|
Своєчасність
підготовленої підсумкової роботи
|
Робота виконана і здана вчасно
|
3
|
Робота виконана з невеликою затримкою
|
2
|
|
Стиль роботи
|
Дотриманий єдиний стиль
|
3
|
Спостерігаються деякі порушення дотримання стилю
|
2
|
|
Не дотримано стиль
|
-1
|
|
Граматичні
помилки
|
Відсутні помилки з точки зору граматики, стилістики,
орфографії
|
3
|
Є негрубі помилки з точки зору граматики,
стилістики, орфографії
|
2
|
|
Є грубі помилки з точки зору граматики, стилістики,
орфографії
|
-1
|
|
Колірна гамма
|
Грамотно підібрана колірна гамма
|
3
|
Порушення гармонії кольорової палітри
|
0
|
|
Індивідуальність
роботи
|
Відрізняється яскравою індивідуальністю
|
3
|
Є схожість з іншими роботами, авторська знахідка НЕ яскраво виражена
|
1
|
|
Матеріал просто скопійований з джерел
|
-2
|
|
Оригінальність
оформлення
|
Оригінальне оформлення, наявність ілюстрацій
|
3
|
Гарне оформлення, не використано додаткові
можливості MS Power Point
|
2
|
|
Для оформлення роботи використаний шаблон
|
1
|
Критерії оцінювання прапора країни
Повнота
розкриття теми
|
Тема розкрита
|
3
|
Тема розкрита частково
|
2
|
|
Тема не розкрита
|
1
|
|
Розуміння
завдання
|
Точне розуміння завдання
|
3
|
Використані матеріали мають безпосереднє відношення
до теми
|
2
|
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми
|
-1
|
|
Своєчасність
підготовленої підсумкової роботи
|
Робота виконана і здана вчасно
|
3
|
Робота виконана з невеликою затримкою
|
2
|
|
Колірна гамма
|
Грамотно підібрана колірна гамма
|
3
|
Порушення гармонії кольорової палітри
|
0
|
|
Індивідуальність
роботи
|
Відрізняється яскравою індивідуальністю
|
3
|
Є схожість з іншими роботами, авторська знахідка НЕ яскраво виражена
|
1
|
|
Матеріал просто скопійований з джерел
|
-2
|
|
Оригінальність
оформлення
|
Оригінальне оформлення, наявність ілюстрацій
|
3
|
Гарне оформлення, не використано додаткові
можливості MS Power Point
|
2
|
|
Для оформлення роботи використаний шаблон
Критерії оцінювання сторінки архітектурної пам'ятки у соціальних мережах |
Повнота
розкриття теми
|
Тема розкрита
|
3
|
Тема розкрита частково
|
2
|
|
Тема не розкрита
|
1
|
|
Розуміння
завдання
|
Точне розуміння завдання
|
3
|
Використані матеріали мають безпосереднє відношення
до теми
|
2
|
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми
|
-1
|
|
Виклад
матеріалу
|
Логічний виклад матеріалу
|
3
|
Порушення логіки
|
-1
|
|
Відсутність логіки
|
-2
|
|
Уміння
аналізувати і структурувати інформацію
|
Висновки аргументовані; всі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно
|
3
|
Частина інформації неточна або не має прямого
відношення до теми, але є спроби проаналізувати інформацію
|
2
|
|
Випадкова добірка матеріалу, інформація неточна або
не має відношення до теми; неповні відповіді на питання
|
-2
|
|
Своєчасність
підготовленої підсумкової роботи
|
Робота виконана і здана вчасно
|
3
|
Робота виконана з невеликою затримкою
|
2
|
|
Інформація
про використані джерелах
|
Вказані
|
3
|
Вказані частково
|
1
|
|
Не вказані
|
-1
|
|
Стиль роботи
|
Дотриманий єдиний стиль
|
3
|
Спостерігаються деякі порушення дотримання стилю
|
2
|
|
Не дотримано стиль
|
-1
|
|
Граматичні
помилки
|
Відсутні помилки з точки зору граматики, стилістики,
орфографії
|
3
|
Є негрубі помилки з точки зору граматики,
стилістики, орфографії
|
2
|
|
Є грубі помилки з точки зору граматики, стилістики,
орфографії
|
-1
|
|
Колірна гамма
|
Грамотно підібрана колірна гамма
|
3
|
Порушення гармонії кольорової палітри
|
0
|
|
Індивідуальність
роботи
|
Відрізняється яскравою індивідуальністю
|
3
|
Є схожість з іншими роботами, авторська знахідка НЕ яскраво виражена
|
1
|
|
Матеріал просто скопійований з джерел
|
-2
|
|
Оригінальність
оформлення
|
Оригінальне оформлення, наявність ілюстрацій
|
3
|
Гарне оформлення, не використано додаткові
можливості MS Power Point
|
2
|
|
Для оформлення роботи використаний шаблон
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар